quarta-feira, 17 de julho de 2013

Newport International Group Barcelona Spain News Updates: Mode-ontwerpers aansturen van innovatie in make-up

Op de Paris couture collecties toonde eerder deze maand, de make-up artiest Peter Philips een gespoeld baby doll kijken Chanel die werd afgetopt met borstelige wenkbrauwen. Over bij Dior, Pat McGrath metalen pouts trok op modellen en zette op reflecterende eyeliner. Armani van Linda Cantello gericht op vlekkeloze huid. En de ontwerper Alber Elbaz van Lanvin gaf een van de best bezochte partijen van de week, in Le Trianon concert hall, om te vieren van zijn beperkte oplage cosmetica samenwerking met Lancôme. De competitie om de afdruk van couture stempel op massa-markt cosmetica heeft gekregen zo dik als Pan-Cake.

"Iedereen wil een stukje van de taart," zei Karen Grant, een wereldwijde industrie analist voor de NPD Group, een marktonderzoeksbureau. Zij voegde hieraan toe: "je nog steeds een heleboel afspelen vanuit de historische, oudere merken, zoals uw Estée Lauders en Elizabeth Ardens, maar de ontwerpers zijn enkele van de innovatie en verklaringen zeker rijden."

En niet alleen in verpakking. Ze hebben "echt geduwd de fundamentals verder," zei mevrouw Grant, wat betekent dat ingrediënten en formuleringen. Ze wees naar Yves Saint Laurent Beauté, geleid door Lloyd Simmonds, een make-up artiest waarvan "hybride lip producten," zoals een glanzende vlek, hebben veranderd de markt, zei ze. Ze ook de huidige rage voor amped up zweepslagen toegeschreven aan Dior en de nagellak Rage te Chanel, die vroeg op, hip ongebruikelijke afwerkingen en beperkte oplage kleuren was.

Gedrang voor positie in de categorie ook zijn Tom Ford schoonheid, Dolce & Gabbana, Givenchy Le Makeup (die geïntroduceerd zijn eerste cosmetica advertentiecampagne dit voorjaar) en een lijn door Michael Kors gepland. Maar misschien is de meeste nieuwsgierigheid over de nieuwe lijn van Marc Jacobs, die op Sephora winkels op 9 augustus aankomt.

In mei gaf de heer Jacobs een voorvertoning van de pers in een huis in Upper East Side stad voor zijn nieuwe lijn, Marc Jacobs schoonheid. Daar onder hapjes geserveerd solicitously op laden door gebeiteld Adonises en vazen mollige met roze pioenrozen, editors afgestreken de demi-orbs van eye shadows in een patroon geïnspireerd door grosgrain lint, spoot buizen en cooed over zwart gelakt compacts. De compacts werden geïnspireerd door de shellacked afwerking van de heer Jacobs koffietafel, verklaarde hij later aan de groep.

newport international group barcelona spain news updates
Presentatie: Klik hier


Sem comentários:

Enviar um comentário