segunda-feira, 13 de maio de 2013

Newport International Group Article Reviews - Newport International groep Reviews, Instagram mote: Sylvia Nguyen


http://communities.ptc.com/blogs/maarcgelos               
newport international group fashion reviews
Newport International Group Reviews
Les hashtags brukes av 21-åringen Sylvia Nguyen (www.instagram.com/sylvia79) for å identifisere hennes Instagram bilder, og du får en uhyggelig følelse at du har kommet til Paris Fashion Week. Nguyen, som grunnla en arkitektur konsulentfirma i Vietnam og nå studier business ved Boston University, elsker unapologetically posh mote. Og likevel, til tross for disse designbutikkene, Chanel, Dior, Valentino-Nguyen ser ut for mer enn en logo når hun butikker. Etter å ha tatt en cyber turneen hennes skapet på Instagram, hadde vi noen spørsmål.
A.            du nyte tydelig store navn designere. Hva er appellen av high-end varer for deg?
B.            high-end varer til meg er kunstverk. Det er grunner for deres pris og sjeldenhet. Jeg vil ikke kjøpe noe fordi det er merkede; Jeg kjøpe det fordi jeg setter pris på design, stoff og håndverk. Også fordi det gjør hjertet mitt hopper over en beat.
Relatert
Instagram mote: David Maes
A.            husker du det første store designer stykket som du kjøpte?
B.            jeg vil si en Chanel kjole. Det fanget mitt øye, fordi det var så stilig og elegant stykke, men det gjorde ikke gjøre meg ser 10 år eldre. Fuchsia farge var helt fantastisk, og myke glitrende stoffet gjorde det behagelig å bære. Jeg var veldig sjenert med det først, som å ha en forelsket i en filmstjerne. Når det gjelder shopping, jeg ikke la meg selv bli forelsket før jeg har ervervet stykket-det sparer meg fra hjertesorg.
C.            i mange av bildene, det ser ut som du er i garderober prøver ting. Du jukse og ta bilder i dressing rom å passere klærne som din egen?
Newport International Group Reviews
newport international group fashion reviews

Sem comentários:

Enviar um comentário